+421 919 286 382 - info@waidzeit.sk

Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamačný poriadok

Ako zákazník máte podľa zákonu č. 250 o ochrane spotrebiteľa právo na reklamáciu tovaru. Reklamačný poriadok ako aj zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru nájdete v sekcii Obchodné podmienky. Právo na reklamáciu môžete uplatniť v lehote záručnej doby 24. mesiacov. 

Tovar môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:

  1. Ohláste reklamáciu prostredníctvom emailu na info@waidzeit.sk. Kupujúci zašle na email fotografiu s rozsahom poškodenia a popíše poruchu. 
  2. Vyplňte tento formulár na reklamáciu.  Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre. Vyplnením formulára urýchlite svoju reklamáciu, preto je jeho využitie výhodou. 
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do bublinkovej fólie. Nezabudnite pribaliť podpísaný formulár o reklamácii tovaru, ktorý urýchli našu spoluprácu. Bez reklamačného formulára nebude Vaša reklamácia podstúpená. 
  4. Tovar odošlte na naše reklamačné oddelenie, informáciu o reklamačnej adrese obdržíte emailom. Neposielajte nám tovar na inú adresu akú obdržíte emailom. 

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom reklamácie tovaru, neváhajte nás kontaktovať mailom info@waidzeit.sk alebo v pracovnom čase na +421 919 286 382. 

Batérie - záruka a životnosť

Na výrobky Waidzeit sa vzťahuje 2 ročná záruka. Výdrž a životnosť batérie významne ovplyvňuje aj časté použitie stopiek, chronografu a iných funkcií našich hodiniek. Preto sa vyčerpanie batérie na chronografických hodinkách môže dostaviť skôr.

Hodinky strácajú záruku v okamihu ich otvorenia neautorizovaným servisom alebo podomáckym výmenám batérie. Na batériu máte záruku 2 roky, preto v prípade, že hodinky prestanú fungovať, pošlite nám ich na servis profesionálnemu hodinárovi firmy Waidzeit. 

V prípade poškodenia strojčeka hodiniek pri akejkoľvek manipulácii iným servisom ako servisom Waidzeit nemôžeme podstúpiť reklamáciu.