Reklamácia a vrátenie tovaru
Odstúpenie od zmluvy
Výrobok zakúpený cez internetový obchod www.waidzeit.sk nezodpovedá vašim predstavám? Ako zákazník máte právo podľa zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 ako spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní.
Máte možnosť vrátiť tovar bez udania dôvodu počas zákonnej 14-dennej lehoty od dátumu jeho prevzatia. O podmienkach vrátenia tovaru sa dočítate na Garancia vrátenia peňazí. Ak chcete využiť svoje právo na odstúpenie od zmluvy, môže na to použiť tento formulár.
Výnimkou je tovar individuálne vytvorený na požiadavky zákazníka gravírovaním do dreva či kovu, takýto tovar nespadá do zákonnej lehody na vrátenie tovaru, považuje sa za ďalej nepredajný a preto nie je možné ho vrátiť.
Reklamačný poriadok
Ako zákazník máte podľa zákonu č. 250 o ochrane spotrebiteľa právo na reklamáciu tovaru. Reklamačný poriadok ako aj zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru nájdete v sekcii Obchodné podmienky. Právo na reklamáciu môžete uplatniť v lehote záručnej doby 24. mesiacov.
Tovar môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:
- Ohláste reklamáciu prostredníctvom emailu na info@waidzeit.sk. Kupujúci zašle na email fotografiu s rozsahom poškodenia a popíše poruchu.
- Vyplňte tento formulár na reklamáciu. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre. Vyplnením formulára urýchlite svoju reklamáciu, preto je jeho využitie výhodou.
- Uveďte tovar do pôvodného stavu a obalu, ktorý je poskytnutý k našim produktom zdarma.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do bublinkovej fólie. Nezabudnite pribaliť podpísaný formulár o reklamácii tovaru, ktorý urýchli našu spoluprácu.
- Tovar odošlte na naše reklamačné oddelenie, informáciu o reklamačnej adrese obdržíte emailom. Neposielajte nám tovar na inú adresu akú obdržíte emailom.
O spôsbe reklamácie Vás budeme informovať do 3 pracovných dní od doručenia rekamovaného tovaru na našu reklamačnú adresu.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom reklamácie tovaru, neváhajte nás kontaktovať mailom info@waidzeit.sk alebo telefonicky +421 919 286 382 v pracovnom čase po-pia 8-16 hod., so-ne 10-15 hod.
Batérie - záruka a životnosť
Na výrobky Waidzeit sa vzťahuje 2 ročná záruka. Výdrž a životnosť batérie významne ovplyvňuje aj časté použitie stopiek, chronografu a iných funkcií našich hodiniek. Preto sa vyčerpanie batérie na chronografických hodinkách môže dostaviť skôr.
Hodinky strácajú záruku v okamihu ich otvorenia neautorizovaným servisom alebo podomáckym výmenám batérie. Na batériu máte záruku 2 roky, preto v prípade, že hodinky prestanú fungovať, pošlite nám ich na servis profesionálnemu hodinárovi firmy Waidzeit.
V prípade poškodenia strojčeka hodiniek pri akejkoľvek manipulácii iným servisom ako servisom Waidzeit nemôžeme podstúpiť reklamáciu.