Reklamácia a vrátenie tovaru
Reklamačný poriadok
Ako zákazník máte podľa zákonu č. 250 o ochrane spotrebiteľa právo na reklamáciu tovaru. Reklamačný poriadok ako aj zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru nájdete v sekcii Obchodné podmienky. Právo na reklamáciu môžete uplatniť v lehote záručnej doby 24. mesiacov.
Tovar môžete poslať priamo reklamačnému oddeleniu. V tomto prípade postupujte nasledovne:
- Ohláste reklamáciu prostredníctvom emailu na info@waidzeit.sk. Kupujúci zašle na email fotografiu s rozsahom poškodenia a popíše poruchu.
- Vyplňte tento formulár na reklamáciu. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre. Vyplnením formulára urýchlite svoju reklamáciu, preto je jeho využitie výhodou.
- Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do bublinkovej fólie. Nezabudnite pribaliť podpísaný formulár o reklamácii tovaru, ktorý urýchli našu spoluprácu. Bez reklamačného formulára nebude Vaša reklamácia podstúpená.
- Tovar odošlte na naše reklamačné oddelenie, informáciu o reklamačnej adrese obdržíte emailom. Neposielajte nám tovar na inú adresu akú obdržíte emailom.
Ak máte akékoľvek otázky ohľadom reklamácie tovaru, neváhajte nás kontaktovať mailom info@waidzeit.sk alebo v pracovnom čase na +421 919 286 382.
Batérie - záruka a životnosť
Na výrobky Waidzeit sa vzťahuje 2 ročná záruka. Výdrž a životnosť batérie významne ovplyvňuje aj časté použitie stopiek, chronografu a iných funkcií našich hodiniek. Preto sa vyčerpanie batérie na chronografických hodinkách môže dostaviť skôr.
Hodinky strácajú záruku v okamihu ich otvorenia neautorizovaným servisom alebo podomáckym výmenám batérie. Na batériu máte záruku 2 roky, preto v prípade, že hodinky prestanú fungovať, pošlite nám ich na servis profesionálnemu hodinárovi firmy Waidzeit.
V prípade poškodenia strojčeka hodiniek pri akejkoľvek manipulácii iným servisom ako servisom Waidzeit nemôžeme podstúpiť reklamáciu.